2012. június 21., csütörtök

Cukkini quiche, vagy valami hasonló

Nem egészen quiche ez, nem is tudom minek nevezzem. Finom nyári étel cukkiniből. Ennyi.

Hozzávalók:
1 nagy cukkini (tényleg nagy méretű)
4 tojás
4 ek liszt
2-3 ek zsemlemorzsa
1 gerezd fokhagyma
5 dkg sajt
só, bors, bazsalikom (vagy kapor)

  1. A cukkinit lereszeltem és besóztam. Nem hámoztam meg,mert zsenge volt. A levét kifacsartam jó alaposan.
  2. Felvertem 4 tojást villával, elkevertem benne a fűszereket, fokhagymákat, lisztet, cukkinit és annyi zsemlemorzsát, amitől már nem folyós állagú, puha masszát kaptam.
  3. Kivajazott porcelán formába öntöttem, sajtot reszeltem rá.
  4. 180 fokon 20 percig sütöttem. A sajt nem pirult meg, de ettől még ugyanolyan finom lett, és a konyha se lett sokkal melegebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése