2012. április 26., csütörtök

Pizza Margherita

Szárított bazsalikom és olívaolaj nélkül sütés előtt
A legnehezebb pizza. Nehéz tökéletesre készíteni. Nekem ez a változat tetszett a tésztája miatt (olyan mint a többi gasztrobloggeré és a Stahlé, csak tovább kelt úgy 5 órával), de a paradicsomszósz nem volt jobb, mint az enyém, a kertemben pedig egyelőre nincs több bazsalikom. Legközelebb karikázni fogok nyers paradicsomot, azt fűszerezem, és mozzarellával a tetején betolom sülni 250 fokon. Az én sütőmben van pizza kemence mód, bármit is jelentsen! Azon sütöttem, és remek lett a tészta 13 perc alatt.


A tésztához:
500 g liszt
Ilyen lett a végeredmény
1 tasak szárított élesztő
2 nagy csipet só
3 dl langyos víz
1 tk cukor
3 ek olívaolaj (Stahl fél decit ajánl)
(opcionális a szárított oregánó a tésztában, én szeretem)

Összegyúrtam és hagytam kelni 5 órát. 2 tepsirevaló lett. Nem kell alá sütőpapír, se semmi. Esetleg kicsi liszt. Ropogós, de nem kemény téstát kaptam, vékonyra nyújtottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése